pakej · Tour guide

2017 Korea Tour!

Assalamualaikum, untuk Seoul-Nami Island tour 2017, boleh refer di tarikh-tarikh seperti di dalam link di bawah :

Upcoming tour

Jom Jalan Korea Latest price

Dah nak masuk tahun 2017. Dah hampir 6 tahun saya belajar selok belok korea, belajar bahasa korea, walau tidak fasih, tapi saya masih lagi berusaha untuk menghafal dan membiasakan diri untuk bercakap. Tahun 2017, saya dah mula kurangkan kerja tourguide saya dan digantikan dengan ekin dan ayoob. Terima kasih kepada semua pengunjung blog saya yang banyak menolong menaikkan nama blog dan tour saya. InshaAllah akan datang akan saya tambah lagi tips2 untuk travel ^_^. Untuk fast reply, mohon whatsapp saya +60193690912 untuk sebarang maklumat berkenaan tour ke korea.

2 thoughts on “2017 Korea Tour!

Tinggalkan Jawapan

